Oldalak

Magamról

Saját fotó
Nos, mivel időm kevés, vagy csak rosszul tudom beosztani és nem tudom felrakni a kedvenc receptjeimet, de mégis megosztanám veletek, úgy döntöttem, hogy ezek után a nevét, képét rakom fel az ételnek és kérésre a receptet :)

2011. december 14., szerda

Darafelfújt



Ezt a receptet az Erdélyi konyha novemberi számában találtam, és mivel egyszer egy kedves ismerősömnél ettem így most gondoltam, hogy elkészítem, és nagyon finom lett.

Darafelfújt

Hozzávalók:

1l tej, 20 dkg kukoricadara, 5 dkg vaj, 2 ek. méz, csipetnyi só.

Elkészítése:

A tejet felforraljuk, a darát beleszórjuk, kevergetve 3-4 percig főzzük, majd levesszük a tűzről, és lefedve 10- 15 percig hagyjuk duzzadni. A vajjal kikenjük a formákat, a maradék vajat pedig hozzáadjuk a megfőtt kukoricához. Sóval és mézzel ízesítjük, majd formákba töltjük, és forró sütőbe teszük 10 percre. A felfújtakat tányérra borítjuk, és meglocsoljuk gyümölcsöntette, dzsemmel illetve csokival is lehet tálalni.

Jó étvágyat hozza.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha bárkinek bármilyen hozzászólása illetve kérdése van szivesen válaszolunk :)