Oldalak

Magamról

Saját fotó
Nos, mivel időm kevés, vagy csak rosszul tudom beosztani és nem tudom felrakni a kedvenc receptjeimet, de mégis megosztanám veletek, úgy döntöttem, hogy ezek után a nevét, képét rakom fel az ételnek és kérésre a receptet :)

2013. január 6., vasárnap

Kaiser zsemle

Már régóta elakartam készíteni, de nem kaptam számomra elkészíthető receptet, de nem adtam fel a keresést és pár napja találtam itt és nagyon könnyű elkészíteni és hát nagyon finom ennél jobbat még venni sem lehet :)

Kaiser zsemle

Hozzávalók:
o,5 liter víz
80 dkg kenyérliszt
1 ek olaj
2,5 dkg friss élesztő
16 gr só

 Elkészítés:
Az élesztőt fél deci langyos vízbe feloldom a sót bele teszem és egy kanál lisztet, hagyom 5 percig.
Közben a lisztet beleteszem egy tálba és hozzáöntöm az élesztős vizet és kezdem össze gyúrni lassan az egész vizet bele öntöm nekem még felvett egy kevés vizet, miután jól össze dolgoztam hagyom 1 órát piheni.
Pihenés után 12 egyenlő darabra vágom és kis kerek formákat gyúrok belőlük egy jó éles késsel bevágom tepsibe rakom és olajjal lekenem, majd hagyom negyed órát piheni majd berakom a sütőbe.
220 fokon 18-20 perc alatt készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha bárkinek bármilyen hozzászólása illetve kérdése van szivesen válaszolunk :)