Oldalak

Magamról

Saját fotó
Nos, mivel időm kevés, vagy csak rosszul tudom beosztani és nem tudom felrakni a kedvenc receptjeimet, de mégis megosztanám veletek, úgy döntöttem, hogy ezek után a nevét, képét rakom fel az ételnek és kérésre a receptet :)

2013. június 19., szerda

Tormakrém leves

Ilyen levesről máig nem is hallottam, csak nem tudtam mit is főzhetnék ma, aztán a mai napi menüket olvasgattam és ez volt az egyik helyen, gondoltam akkor keresek egy jó receptet és elkészítem.
A receptet itt találtam.

Hozzávalók:

  • 1 vagy 2 kisebb torma
  • 1/2 liter erőleves (én kockából készítettem)
  • 2 dl tej
  • olaj
  • 3 ek liszt
  • fél citrom leve
  • bors
  • szalonna vagy bacon
  • kenyér pirítósnak
Elkészítés:
A tormát lereszeljük és a citrom levével összekeverjük félre tesszük.
A lisztet és az olajat odatesszük és kevergetés mellett mogyoró barnára pirítjuk felöntjük az erőlevessel, a tejjel és folytonosan kavargatjuk amíg felforr aztán bele tesszük a tormát és levesszük a lángról. Majd sózzuk borsozzuk. Majd tálaláskor szalonnát pirítunk és a fent maradt zsírban meg a kenyér kockákat is megpirítjuk.
Jó étvágyat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha bárkinek bármilyen hozzászólása illetve kérdése van szivesen válaszolunk :)