Oldalak

Magamról

Saját fotó
Nos, mivel időm kevés, vagy csak rosszul tudom beosztani és nem tudom felrakni a kedvenc receptjeimet, de mégis megosztanám veletek, úgy döntöttem, hogy ezek után a nevét, képét rakom fel az ételnek és kérésre a receptet :)

2013. február 2., szombat

Churros- Spanyol fánkrúdak

Churros- Spanyol fánkrudak a receptet itt találtam, és hát nem csalódtam benne, nagyon finom és ízletes.



Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 0,5 dl olaj
  • 3,5 dl víz
  • porcukor és fahéj
Elkészítés:
Az olajat és a vizet felforraljuk a lisztet beleöntjük és jól elkavarjuk akkor jó amikor csomómentes masszát kapunk.
Torta díszítőbe rakjuk, de leginkább a keksznyomóval könnyű kinyomogatni. Én hosszú csikókat nyomtam és azt daraboltam fel tetszés szerint. 
Forró olajba aranybarnára sütjük és fahéjas porcukorral megszórva tálaljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha bárkinek bármilyen hozzászólása illetve kérdése van szivesen válaszolunk :)